loading...
پارسی وب
خوش آمدید

شلوار ترگال برای مغازه داران پوشاک در سراسر کشور

09131949787               rahatdl@gmail.com

نرم افزار های ما از سایت دانلود ها می باشد.             www.downloadha.com

آهنگ های ما از سایت پاپ موزیک می باشد.    www.pop-music.ir


کسب درآمد
محمد شفیعی بازدید : 37 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام روانیتم

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام روانیتم با بالا ترین کیفیت
ترانه : علیرضا مرتضی قلی ، آهنگ : علی عبدالمالکی ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیر ارشیا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام روانیتم :

روانی روانیتم زود باش بگو که من کیتم

تو همه ی زندگیمی زود باش بگو زندگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام روانیتم

♫♫♫♫♫♫

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

یه روزی باهام خوبی یه روز باهام سردی

تا کی هی می خوای دوباره برگردی

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

خدا ما دوتا رو واسه هم دیگه ساخته

که توئه دیونه رو به جون من انداخته

همه میگم من و تو دیونه ایم عشقم

هیشکی این دیونه ها رو هنوز نشناخته

روانی روانیتم زود باش بگو که.من کیتم

تو همه ی زندگیمی زود باش بگو زندگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام روانیتم

♫♫♫♫♫♫

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

یه روزی باهام خوبی یه روز باهام سردی

تا کی هی می خوای دوباره برگردی

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

خدا ما دوتا رو واسه هم دیگه ساخته

که توئه دیونه رو به جون من انداخته

همه میگم من و تو دیونه ایم عشقم

هیشکی این دیونه ها رو هنوز نشناخته

روانی روانیتم عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

MP3 – 320

Ali AbdolMaleki – Ravanitam

MP3 – 128

Ali AbdolMaleki – Ravanitam

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 79
  • بازدید کلی : 2,644
  • تبلیغات

    کسب درآمد 




    کسب درآمد

    تبلیغات

    کسب درآمد



    کسب درآمد