loading...
پارسی وب
خوش آمدید

شلوار ترگال برای مغازه داران پوشاک در سراسر کشور

09131949787               rahatdl@gmail.com

نرم افزار های ما از سایت دانلود ها می باشد.             www.downloadha.com

آهنگ های ما از سایت پاپ موزیک می باشد.    www.pop-music.ir


کسب درآمد
محمد شفیعی بازدید : 12 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

موزیک پلیر JetAudio یکی از محبوب‌ترین موزیک‌پلیر‌های موجود برای ویندوز است. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. این اپلیکیشن دارای افکت‌هایی است که در بهبود کیفیت صدا مؤثر هستند. قابلیت تنظیم سرعت پخش فایل صوتی، تایمر برای قطع صدا، امکان اشتراک‌گذاری موزیک در شبکه‌های اجتماعی و… از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetaudio plus android موزیک پلیر محبوب JetAudio Plus 3.9.0   اندروید

محمد شفیعی بازدید : 28 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

chrome android مرورگر کروم Chrome 18.0.1025308   اندروید

محمد شفیعی بازدید : 8 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که معمولاً کاربران گوشی‌های اندروید با آن روبرو می‌شوند کاهش سرعت موبایلشان به‌خاطر کمبود RAM است. معمولاً به‌مرور زمان نرم‌افزارها قسمت‌هایی از فضای RAM را اشغال می‌کنند که باعث می‌شود سرعت موبایل به‌طور محسوسی کاهش پیدا کند. نرم‌افزار Smart RAM Booster Pro به‌شما کمک می‌کند که این فضای خالی RAM را بیشتر کنید تا سرعت گوشی شما به‌حالت عادی بازگردد. قابلیت خوبی که در این برنامه قرار داده شده است این است که می‌توانید در هر برنامه و هر قسمت، با لمس کلید مخصوص این برنامه، فضای RAM را آزاد کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

smart ram booster android مدیریت و آزادسازی فضای RAM با کمک Smart RAM Booster Pro 2.2   اندروید

محمد شفیعی بازدید : 8 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

Ashampoo Music Studio نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند در زمینه فایل های صوتی و موسیقی می باشد. این نرم افزار به طور کلی دارای ۴ بخش است که به ترتیب create , design , edit produce می باشد که امکانات نرم افزار در این ۴ بخش تعبیه شده اند. اگر بخواهیم به طور اختصار امکانات نرم افزار را نام ببریم بایستی گفت که این نرم افزار دارای توانایی ویرایش فایل های صوتی،تبدیل فرمت فایل های صوتی،ضبط فایل های صوتی،بهبود کیفیت و ترمیم فایل های صوتی و ریپ و رایت نمودن فایل های صوتی برروی لوح های فشرده می باشد. فرمت های صوتی پشتیبانی شده در این نرم افزار شامل WMA, MP3, Ogg, FLAC و WAV می باشند. این نرم افزار دارای امکانات ضبط موسیقی و همچنین میکس کردن صداها و موزیک های مختلف با یکدیگر است. قابلیت استخراج صدای ویدیوها و ذخیره سازی آنها با فرمت دیگر در کنار قابلیت بریدن و چسباندن موزیک ها به یکدیگر این امکان را میدهد که کاربر توانایی انتخاب و محدوده موزیک دلخواه را داشته باشد. توانایی رفع نویز صداها و همچنین بلند یا کم کردن صدا در محدود زمانی فایل های صوتی و قرار دادن انواع افکت نیز از دیگر امکانات Ashampoo Music Studio محسوب می شود. توانایی مدیریت و دسته بندی موزیک با استفاده از تگ های title و artist نیز کمک میکند تا کاربر بتواند به سادگی فایل های صوتی را مدیریت نماید. توانایی رایت لوح های فشرده audio و mp3 از موسیقی ها برروی لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray نیز در این نرم افزار فراهم آمده است.

 

Ashampoo Music Studio ویرایش،مدیریت و رایت فایلهای صوتی Ashampoo Music Studio 4.1.2.5

محمد شفیعی بازدید : 13 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

Sony Vegas Movie Studio Platinum ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با Sony Vegas Movie Studio Platinum 13.0 Build 878

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 2,601
  • تبلیغات

    کسب درآمد 




    کسب درآمد

    تبلیغات

    کسب درآمد



    کسب درآمد