loading...
پارسی وب
خوش آمدید

شلوار ترگال برای مغازه داران پوشاک در سراسر کشور

09131949787               rahatdl@gmail.com

نرم افزار های ما از سایت دانلود ها می باشد.             www.downloadha.com

آهنگ های ما از سایت پاپ موزیک می باشد.    www.pop-music.ir


کسب درآمد
محمد شفیعی بازدید : 10 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

FormatFactory نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان و کارا برای تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی و همچنین عکس ها می باشد. در واقع این نرم افزار مبدل مالتی مدیا می باشد و میتواند انواع فرمت های مالتی مدیا را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن نرم افزاری کامل برای rip انواع لوح های فشرده صوتی و تصویری audio dvd و video dvd می باشد و این نوع لوح های فشرده را به فرمت های معمول مالتی مدیا تبدیل و روی هارد دیسک کپی می نماید. عملکرد اصلی نرم افزار در حوزه تبدیل فرمت است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری و عکس آنها را به یکدیگر تبدیل می نماید. فرمت های ویدویی نظیر MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF و MP3, AVI, 3GP, MKV, MOV, MMF, AMR, M4A, MP2, ICO, TIF, PCX, TGA و صوتی MP3/WMA/AMR/OGG/AAC/WAV و عکس JPG/BMP/PNG/TIF/ICO/GIF/TGA و… توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. همچنین فرمت های خاص rmvb نیز در این نرم افزار مورد پشتیبانی قرار گرفته اند. در کنار این قابلیت ها نرم افزار میتواند روی فیلم ها و عکس ها واترمارک قرار دهد و همچنین حجم فایل ها را کاهش دهد و ویدیوهای خراب را تا حدودی تعمیر نماید. در نسخه جدید این نرم افزار با ویندوز ۸ نیز سازگاری یافته است.

 

FormatFactory تبدیل فرمت فایل ها ویدیویی و صوتی FormatFactory 3.2.1

محمد شفیعی بازدید : 30 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

Ashampoo Video Styler نرم افزاری برای قرار دادن افکت های مختلف روی ویدیو و همچنین تنظیم نور،روشنایی و کنتراست تصویر ویدیو می باشد. این نرم افزار بسیار آسان بوده و تمامی فرایندها به سادگی چند کلیک قابل انجام می باشد. افکت هایی نظیر فیلم قدیمی،سیاه و سفید و… قابل استفاده می باشند و باتوجه به اینکه قابلیت تنظیم نور،رنگ و روشنایی و کنتراست ویدیو می باشد به خودی خود میتواند توانایی ساخت افکت توسط کاربر را ایجاد نماید. این نرم افزار دارای صفحه پیش نمایش داخلی بوده که کاربر میتواند تمامی تغییرات حاصل شده را به سادگی و سرعت تماشا کند و اگر تغییرات را مناسب ندید و نپسندید نسبت به لغو و برگشت به حالت عادی اقدام کند. این قابلیت میتواند در سرعت عمل در کارها بسیار موثر باشد. قابلیت قرار دادن موزیک روی ویدیو نیز از دیگر امکانات Ashampoo Video Styler می باشد. لازم به ذکر است که نرم افزار میتواند برای خروجی گرفتن از فایل های ویدیویی ، فرمت اصلی را نیز تغییر دهد و با فرمت دیگری فایل ویدیویی خویش را ذخیره نماید.

 

Ashampoo Video Styler قرار دادن افکت روی ویدیوها Ashampoo Video Styler 1.0.1

محمد شفیعی بازدید : 9 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro نرم افزاری آسان برای ساخت اسلایدشوهای زیبا و ذخیره آنها با فرمت فیلم و ویدویی است. با این نرم افزار میتوانید عکس هایتان را به همراه موسیقی دلخواه و افکت های سه بعدی و دوبعدی زیبا تزئین کنید و سپس انها را به صورت اسلایدشو دراورید و با فرمت ویدیویی ذخیره سازید. اسلایدشو ساخته شده میتواند با فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD or 3GP ذخیره گردد. در ساخت اسلایدشو ، میتوانید از عکس هایی با فرمت ها و اندازه های مختلف استفاده کنید و محدودیتی از این نظر نخواهید داشت. لازم به ذکر است ابزارهایی جهت ویرایش عکس ها نیز وجود دارد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از نظر انتخاب موزیک فرمت های مختلفی پشتیبانی شده اند نظیر MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU . نرم افزار برای راحتی کار کاربران ، دارای تم ها و قالب های از پیش طراحی شده نیز است تا کاربران در صورت نیاز برای تسریع در انجام فرایندها از آنها استفاده کنند. در کنار تعداد بالایی از تم های اماده ، تعداد بسیار زیادی افکت سه بعدی و دو بعدی نیز همانطور که گفته شد ، وجود دارد. نرم افزار دارای بخش پیش نمایش نیز می باشد تا در هرلحظه کاربر بتواند اسلایدشو ساخته شده را بدون ذخیره سازی ، مشاهده نماید.

 

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro ساخت سریع اسلایدشو GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 7.0.0

محمد شفیعی بازدید : 6 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

۱CLICK DVD Converter نرم افزاری عالی برای تبدیل دی وی دی های ویدیویی به فایل های ویدیویی معمولی می باشد. همانطور که میدانید فیلم های درون دی وی دی با فرمت و کدینگ خاصی رایت می شوند و دارای حجم بالایی هستند در حالی که اگر به فرمت های معمولی برای کامپیوترها تبدیل حجم پایین تری نسبت به ویدیوی دی وی دی خواهند داشت در حالی که دارای کیفیت یکسانی هستند. این نرم افزار میتواند با دارا بودن انکودر حرفه ای ۳ برابر سریعتر دی وی دی های فیلم را به فرمت های ویدیویی معمولی تبدیل کند و همچنین با دارا بودن تکنولوژی CPRx میتواند دی وی دی های ویدیویی جدید را نیز به سادگی ریپ نماید. این نرم افزار با پشتیبانی از زیرنویس های مختلف میتواند در زمان خروجی گرفتن به سادگی به کاربر در زمینه انتخاب زیرنویس مورد نظرش برای ویدیو یاری دهد. قابلیت تبدیل دی وی دی های فیلم به فرمت divx نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. نرم افزار با داشتن پروفایل های ویژه از قبل تنظیم شده مخصوص دستگاه های موبایل و تبلت به کاربر کمک میکند تا نسخه خروجی با دستگاه او سازگاری داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است این نرم افزار با استفاده از حداقلی از منابع سیستمی در هنگام عملکرد سرعت سیستم را بسیار کم کاهش خواهد داد. 

 

1CLICK DVD Converter تبدیل دی وی دی فیلم به ویدیوهای معمولی 1CLICK DVD Converter 3.0.2.2

محمد شفیعی بازدید : 9 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|نسخه نهایی ویندوز ۸.۱ به همراه فعال ساز رسمی ویندوز، آپدیت فوریه ۲۰۱۴|

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Feb 2014

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 2,605
  • تبلیغات

    کسب درآمد 




    کسب درآمد

    تبلیغات

    کسب درآمد



    کسب درآمد